ふじさんはさむいです。。。
とても。。。
( ̄へ ̄)

Comments (4)

On October 12, 2010 at 5:20 PM , Idée Fixe said...

すいすですか?にほんですか?
:)
かわいいです!

 
On October 12, 2010 at 5:48 PM , Laurent Mazouer said...

Normally in Japanese when you talk about a mountain you add "-yama at the end of it", but in the case of the Mount Fuji, it's special, so he gets to have "-san".
Which makes ふじさん!
Either way, swiss mountains are freakin' cold too, I guarantee it XD
But yeah that was in Japan :D

 
On October 19, 2010 at 12:09 PM , arndt said...

日本語のTAのアーントです。 富士山をのぼったんですか? 私も去年のぼりました。すごくきれいでしたけど、さむかったですね!

 
On November 3, 2010 at 12:54 AM , insongnia said...

こんにちは
はじめまして
わたしは ソニア です。
ありがとう FOR COMING MY ブロク
I realize you hv left a comment only after few days later,失礼しました すみません。